Domi Została Chmuromaniaczką
Kim jest?
Domi to dziewczyna-rakieta z obszernym doświadczeniem zawodowym. Umiejętności w obszarze marketingu i komunikacji zdobywała pracując dla takich marek jak Microsoft czy Tymbark. W jej portfolio znajdziecie również projekty prowadzone dla startupów technologicznych czy agencji kreatywnych. Na swoim koncie ma zarówno kampanie, strategie czy wydarzenia w ramach marketingu B2C jak i B2B. Otwarta, uśmiechnięta i energiczna miłośniczka triatlonu oraz motocykli.
Jej rola?
Chief Marketing Officer , czyli jak można się domyślać wszelkie aktywności promocyjne, komunikacja i współpraca powinny przechodzić przez jej ręce (oczy?).
Masz pomysł na współpracę? Zaproś Domi na LinkedIn do grona kontaktów i napisz!
Witaj na pokładzie! ☁️
W erze cyfrowej, kiedy każdy klik, każda transakcja i każde interakcje generują dane, w związku z tym, firmy na całym świecie gromadzą ogromne ilości informacji. Te zbiory danych, często określane jako “Big Data”, zawierają cenne wskazówki dotyczące preferencji klientów, efektywności operacyjnej i niezliczonych innych aspektów biznesowych.
W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu, innowacje w dziedzinie chmur obliczeniowych i sztucznej inteligencji (AI) stanowią nieodzowny składnik sukcesu. Nie ma wątpliwości, że te dwie potężne technologie już od pewnego czasu rewolucjonizują nasze przedsiębiorstwa, zmieniając sposób, w jaki pracujemy, analizujemy dane i dostarczamy usługi. Jednak to, co nas fascynuje, to to, co niesie ze sobą przyszłość.
W erze cyfrowej, kiedy każdy klik, każda transakcja i każde interakcje generują dane, w związku z tym, firmy na całym świecie gromadzą ogromne ilości informacji. Te zbiory danych, często określane jako “Big Data”, zawierają cenne wskazówki dotyczące preferencji klientów, efektywności operacyjnej i niezliczonych innych aspektów biznesowych.
Zapisz się do naszego newslettera i
bądź z chmurami na bieżąco!
z chmur Azure, AWS i GCP, z krótkimi opisami i linkami.