Ikona strzałka
Powrót do aktualności

Chmurowisko dołączyło do Oracle Partner Network

Dominika Rydel
Dominika Rydel
22/04/2021

Na początku 2021 roku Chmurowisko dołączyło do grona partnerów Oracle w sieci Oracle Partner Network. W ramach umowy Chmurowisko będzie świadczyć usługi serwisowe z zakresu Oracle Cloud Platform i Oracle Cloud Infrastructure.

Jednym z elementów współpracy jest także poszerzanie świadomości i kompetencji na rynku w obszarze Oracle Cloud. Istotne będą też działania na rzecz edukacji polskiego środowiska IT.

„Usługi Chmurowiska to odpowiedź na wyzwania stojące przed organizacjami przy wdrażaniu i pracy w technologiach chmurowych, Sztucznej Inteligencji oraz budowaniu rozwiązań Internet of Things.” – komentuje Dominika Rydel, Dyrektor Marketingu organizacji Chmurowisko. 

Idea współpracy

Zespół Chmurowiska posiada kompetencje z zakresu technologii największych dostawców chmurowych. W związku z rozpoczęciem partnerstwa z Oracle zakres ten poszerzymy o takie obszary jak:

  • budowanie i rozwój infrastruktury chmurowej Oracle (OCI),
  • bezpieczeństwo,
  • szeroko pojęta inżynieria danych. 

„Dołączenie do Oracle Partner Network pozwoli nam poszerzyć kompetencje zespołu i rozwijać technologie Oracle w projektach naszych Klientów, a także poszerzyć ofertę multicloud”– zapewnia Michał Jaworski, CEO Chmurowiska.

Chmurowisko współpracuje z Oracle już od jakiegoś czasu. Prowadząc kilka wspólnych projektów. Jednym z nich była pomoc dla klienta z rynku finansowego nad migracją usług i rozwiązań do infrastruktury chmurowej Oracle. W ramach programu partnerskiego Oracle Partner Network wybraliśmy ścieżkę Cloud Service. 

„Chmurowisko to firma ‘urodzona w chmurze’. Jest to nowe pokolenie IT, które z lekkością chmurki podchodzi do biznesu, nowych wyzwań, zobowiązań, zadań.” – komentuje Grzegorz Grunwald, Dyrektor Alliances and Channels, Oracle ECE. „Oczywiście nie mam tu na myśli jakiegoś frywolnego podejścia – przeciwnie, jest w nim determinacja, zrozumienie materii i potrzeba poszerzania kompetencji. I przede wszystkich dobrze rozumiane wyrachowanie biznesowe. A wszystko to, odnoszę wrażenie, przychodzi im w lekki, naturalny sposób. Jednocześnie to zespół niezwykle zapracowany, skoncentrowany na przynoszeniu wymiernej wartości dla klienta – a to również jest platforma, na której dobrze się dogadujemy”.

Obecnie firma buduje zaawansowaną wiedzę specjalistyczną w zakresie Oracle Cloud Infrastructure. To pozwoli jej wyróżnić się na rynku dodatkowymi kompetencjami i dostarczać najwyższej klasy usługi.

Z punktu widzenia Oracle Polska, firma Chmurowisko przynosi ze sobą m.in. niezwykle cenne doświadczenie multi-cloud, autorski model współpracy z rynkiem i ogromną pozytywną energię. Korzystamy z tej współpracy i dużo się od nich uczymy” – dodaje Grzegorz Grunwald.

Więcej o ścieżce Cloud Service

Ścieżka Service Track jest przeznaczona dla partnerów, którzy wdrażają usługi Oracle w chmurze oraz zarządzają nimi. Wybierając Ścieżkę Serwisową, partner otrzymuje zestaw zasobów. Te pomagają w osiągnięciu określonego poziomu wiedzy specjalistycznej. Pozwalają one również przyspieszyć strategię chmury w takich obszarach, jak:

  • środowiska chmurowe,
  • przekazywanie wiedzy,
  • zasoby sprzedażowe,
  • marketingowe.

Partnerzy posiadający Service Track koncentrują się na świadczeniu usług wokół rozmaitych scenariuszy chmurowych. Po uzyskaniu niezbędnej wiedzy w ramach Ścieżki Serwisowej partner otrzymuje także dodatkowe korzyści rynkowe. Np. pomoc techniczna, wspólne promocje projektów wykonanych u klientów i certyfikaty wiedzy specjalistycznej. Partnerzy Service Track mogą również zdobyć kolejne poziomy eksperckie, osiągając kwalifikacje w zakresie wysokości przychodów lub liczby nowych klientów. Dzięki nim można uzyskać dodatkowe korzyści – takie, jak dostęp do szkoleń dotyczących nowych produktów, specjalistyczne szkolenia sprzedażowe, czy wspólne działania marketingowe.

Masz pomysł na wspólny projekt w technologii Oracle?
Napisz do nas na [email protected]

BLOG
13/11/20234 min.
Jak chmura i AI mogą pomóc Twojej firmie lepiej zrozumieć swoje dane

W erze cyfrowej, kiedy każdy klik, każda transakcja i każde interakcje generują dane, w związku z tym, firmy na całym świecie gromadzą ogromne ilości informacji. Te zbiory danych, często określane jako “Big Data”, zawierają cenne wskazówki dotyczące preferencji klientów, efektywności operacyjnej i niezliczonych innych aspektów biznesowych.

Zobacz wpis
BLOG
27/10/20238 min.
Przyszłość chmur obliczeniowych i AI: Co przyniesie rok 2024?

W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu, innowacje w dziedzinie chmur obliczeniowych i sztucznej inteligencji (AI) stanowią nieodzowny składnik sukcesu. Nie ma wątpliwości, że te dwie potężne technologie już od pewnego czasu rewolucjonizują nasze przedsiębiorstwa, zmieniając sposób, w jaki pracujemy, analizujemy dane i dostarczamy usługi. Jednak to, co nas fascynuje, to to, co niesie ze sobą przyszłość.

Zobacz wpis
BLOG
Jak chmura i AI mogą pomóc Twojej firmie lepiej zrozumieć swoje dane

W erze cyfrowej, kiedy każdy klik, każda transakcja i każde interakcje generują dane, w związku z tym, firmy na całym świecie gromadzą ogromne ilości informacji. Te zbiory danych, często określane jako “Big Data”, zawierają cenne wskazówki dotyczące preferencji klientów, efektywności operacyjnej i niezliczonych innych aspektów biznesowych.

Zobacz wpis
Grafika przedstawiająca chmuręGrafika przedstawiająca chmurę

Zapisz się do naszego newslettera i
bądź z chmurami na bieżąco!

Zostaw nam swój e–mail a co miesiąc dostaniesz spis najważniejszych nowości
z chmur Azure, AWS i GCP, z krótkimi opisami i linkami.